Тест на казахском биологияны оқыту әдістемесі

Тест на казахском биологияны оқыту әдістемесі.

1. Оқытудағы дидактикалық принциптердің негізгі түрлері:
A) Көрнекіліктерді қолдану
B) Оқытудың түсінікті болуы
C) Тарихи жағдайларды түсіне білу
D) Әдебиеттерді қолдана білу
E) Практикада қолдана білу
2. Білім беретін оқу бағдарламалары мазмұны мен бағыттарына қарай бөлінеді:
A) Мақсаттық
B) Типтік
C) Кәсіптік (үлгілік, жұмыстық)
D) Үлгілік
E) Негізгі
3. Әлемдік білім беру тәжірибесінде «құзыреттілік» ұғымы басты рөлге ие, себебі:
A) Оқулықтар жүйеге сәйкес жасалмайды
B) Құзыреттілік оқу әдістерін анықтайды
C) Көрнекілік әдіс көп қолданылады
D) Оқу бағдарламасын құрастырады
E) Ол нәтижеге бағытталған білім беру мазмұны идеологиясының көрінісі
F) Зертханалық сабақтар болмайды
4. Оқытудың сөз сөйлеу әдістері:
A) Пікірлесу, түсіндіру
B) Диктант
C) Эссе жазу
D) Практикалық жұмыс
E) Зертханалық жұмыс
F) Тест жазу
5. Оқыту әдісінің ұғымы:
A) жаңа материалды алғаш меңгерткенде қолданылады
B) еске түсіруші және түсіндірмелі-көрнекілік әдістер қолданады
C) тапсырмаларды орындау
D) оқу-тәрбие процесінің мақсаттарына жетуге бағытталған ұстаз бен оқушының ретпен ұйымдастырылған әрекеттестігі
E) кітаппен жұмыс
F) сабақтың дамытушылық мақсаты қолданылады
6. Сабақтың мақсаттары:
A) Сабақтың көрнекілік мақсаты
B) Сабақтың әдістемелік мақсаты
C) Сабақтың дамытушылық мақсаты
D) Сабақтың дайындық мақсаты
E) Сабақтың білімділік мақсаты
7. Мектептің оқу-тәжірибелік алаңының егістік өсімдіктері бөлімінде болады:
A) Отын сақтайтын орын
B) Астық және бұршақ тұқымдастар
C) Дәрілер сақтайтын орындар
D) Бір жылдық өсімдіктер
E) Майлы және жем-шөптік өсімдіктер
8. Мектептің оқу-тәжірибелік алаңының экологиялық бөлімінде болады:
A) Әртүрлі экологиялық топтың жануарлары
B) Жануарлардың тұлыптары
C) Мәдени өсімдіктер
D) Қоқыс шіріндісі
E) Топырақ кесіндісі
9. Биология сабақтарының типтері:
A) Талдап қорыту және білімді жүйелеу мен оны қолдану
B) Білімді бекіту сабағы
C) Сабақ айтуға дайындалу кезеңі
D) Зертханалық жұмыстар орындау
E) Әдебиеттермен жұмыс жасау
F) Ұйымдастыру бөлімі
10. Аралас сабақтың құрам бөліктері:
A) Сабаққа дайындық кезеңі
B) Сабақты бекіту және үйге тапсырма беру
C) Рефераттар тапсыру кезеңі
D) Әдебиеттерді талдау кезеңі
E) Зертханалық жұмысты орындау кезеңі
F) Үй тапсырмасын тексеру және жаңа материалды түсіндіру
Конец теста на казахском биологияны оқыту әдістемесі

2 голоса

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *