Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 4

Септеулік шылауларды көрсетіңіз: [Өмір бір орнында тұрмайды, онымен бірге ілесу керек]
Септеулік шылаулы сөйлемді көрсетіңіз: [Бұдан кейін қарсыласудан ештеңе өнбейд
Септік жалғаулы сан есімді табыңыз: [Сағат 5-тен кейін жиналыс басталды]
Септік жалғауында тұрған жұрнақтарды көрсетіңз: [Сегіз]
Септік, тәуелдік жалғаулар арқылы байланысу тәсілін белгілеңіз: [Жалғаулар арқылы]
Синоним болмайтын сөздер қатарын көрсетіңіз: [Бағлан, бағдар]
Синоним емес сөздерді көрсетіңіз: [Нұсқа, нұсқау]
Синоним сөздер қатарын көрсетіңіз: [Қулық,сұмдық, арамдық]
Синоним сөздерді көрсетіңіз: [Қасақана, әдейі, жорта]
Синоним сөздерді көрсетіңіз: [Сатан ашқарақ, қомағай, тамақсау]
Синоним сөздің тізбегін табыңыз: [Сағыныш, алданыш]
Синонимдер қатарын белгілеңіз: [Айлакер, қу]
Синонимдес сөздер қатысқан тіркесті анықтаңыз: [Қомақты саба, ауқымды іс]
Синонимдік қатарды көрсетіңіз: [Қоқан-лоқы көрсету, қорқыту]
Синонимдік қатарды көрсетіңіз: [Ымырт жабылды, көз байланды, кеш түст
Синонимдік қатарды табыңың [Жаратылыс, табиғат, дүние]
Синонимдік қатары бар топты көрсетіңіз: [Әдемі, сұлу, көркем]
Соңғы жылдары шешендік сөздерді жинап зерттеп, танытуға үлес қосқан ғалымды табыңыз: [Б.Адамбаев]
Сөз аралығындағы кейінді ықпалды табыңыз: [Теңіз суы]
Сөз арасындағы кейінді ықпалды табыңыз: [Қара ала сиыр]
Сөз түрлендіруші жұрнақты көрсетіңіз: [-ырақ,-ірек]
Сөз тіркесін көрсетіңіз: [Талпынған бала]
Сөз тіркесіндегі фразеологизмді табыңыз: [Тісін қайрау]
Сөз тіркесінің байланысу тәсілін көрсетіңіз: Жұқа кітап [Орын тәртіб
Сөздер мен сөз тіркестерінің бірізді, дұрыс айтылуын қамтамасыз ететін ережелер жиынтығын белгілеңіз: [Орфоэпия]
Сөздердегі жалпы есімді табыңыз: [Адам]
Сөздердің бірігуі арқылы жасалған сөзді белгілеңіз: [Баспасөз]
Сөздердің қайталануынан жасалған үстеудің түрін және сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Көз алдымызда түрлі нәрселер тез-тез алмасуда. [Мезгіл үстеуі, себеп пысықтауыш]
Сөздердің септеулік шылау арқылы байланысын анықтаңыз: [Айтқан сайын түсіну]
Сөздердің септеулік шылау арқылы байланысын көрсетіңіз: [Хат арқылы сырласу]
Сөздің ауыспалы мағынасын табыңыз: [Денем сергіп, тыңайып қалыппын]
Сөздің тура мағынасын табыңыз: [Біреу жотамнан түрткілед
Тұрақты сөз тіркесін көрсетіңіз: [Зәресі ұшты]
Сөйлем соңынан қойылатын тыныс белгісін анықтаңыз: Ілініп тұр тауларға, Дамылдап тірлік қалған ба. [Сұрау және леп белгіс
Сөйлем соңынан нүктенің қойылу себебін белгілеңіз: Шаңқай түс. [Сөз тіркесінен жасалған атаулы сөйлем]
Сөйлем түрін анықта: Әлі жауап қатпаған Адайды Асылбектің сөйлеткісі келмеді. [Жақсыз]
Сөйлем түрін анықтаңыз: [Бұйрықты сөйлем]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Арман шиті мылтықпен кешке киік атып әкелді. [Толымды]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Балалар келді. [Жалаң]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Бұрын сыныпта, балалар арасында, өзін өзгеше биік санайтын оның осы арада бірінші рет сағы сынды. [Жалаң]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Біздің мақсат – орманды өз қарамағымызға алу. [Толымды]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Енді бізге ауылдағы адамдардың көңіл-күйін білу керек. [Жақсыз]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Қылшық жүнді қыл құйрықты қойдан басқаны Бексұлтан ағайдың білгісі келмейді. [Жақсыз]
Сөйлем түрін анықтаңыз: Мұндай жұмысқа енді баруға да болмайды. [Жақсыз]
Сөйлем ішіндегі есімдіктің қызметін анықтаңыз: Мені шешем жеті жасымнан бастап оқытты. [Толықтауыш]
Сөйлем ішіндегі үстеудің қызметін көрсетіңіз: Әсер неғұрлым жаңа болса, іскерлікті сонша көп тартады. [Мөлшер пысықтауыш]
Сөйлемге жатпайтын қатарды табыңыз: [Ел мен жер]
Сөйлемге қажетті тыныс белгіні табыңыз: Өзім алып шықсам қайтеді деп ойлады Бүркітбай. [Тырнақша, үтір, сызықша]
Сөйлемге қажетті тыныс белгісін қойыңыз: [Сызықша]
Сөйлемге тән тыныс белгісін қойыңыз: Абай мен Әйгерімнің бұл кезде тіккен үйлері «Қоңыр үй»деп аталады. [Нүкте]
Сөйлемге тән тыныс белгісін қойыңыз: Пай, шіркіннің сөзі. [Леп белгіс
Сөйлемге тыныс белгіні қойыңыз: [Сұрақ белгіс
Сөйлемде қандай тыныс белгісі қойылатынын белгілеңіз: Ойлағаны айт пен той. [Сызықша]
Сөйлемде оқшау сөздің қай түрі берілгенін көрсетіңіз: Ой ,осы шаруа қайда қашатын еді… [Одағай]
Сөйлемдегі анықтауышты көрсетіңіз: Шолпанға күміс жүзік тағатын болды. [Күміс]
Сөйлемдегі еліктеу сөздің қай сөйлем мүшесі болып тұрғанын белгілеңіз: Шыңдаған ақ орақтар күнге шағылысып, жарқ-жұрқ етеді. [Баяндауыш]
Сөйлемдегі еліктеуіш сөздер қай топқа жататынын белгілеңіз: Әйгерім жүрісін кілт доғарып, жалт қарады. [Екеуі де бейнелеуіш еліктеу сөздер]
Сөйлемдегі сын есімді көрсетіңіз: [Жақсы]
Сөйлемдегі шылау арқылы байланысқан сөз тіркесін табыңыз:
Сөйлемдер арасына қойылмаған тыныс белгісін табыңыз: Үйде шешен дауда жоқ. [Үтір, сызықша]
Сөйлемдер ішінен жақсыз сөйлемді табыңыз: [Кімнің кетіп жатқанын біліп болмайды]
Сөйлемдер ішінен жақсыз сөйлемді табыңыз: [Менің тындағым келед
Сөйлемдерден көп мағыналы сөз қатысқан қатарды табыңыз: [Еменнің түбірі терең. Түбірі – сөз бөлшег
Сөйлемді анықтаңыз: [Біз жидек тердік]
Сөйлемді көрсетіңіз: [Еңбек ер атандырады]
Сөйлемді көрсетіңіз: [Мен келдім]
Ғылыми стильдің қолдану аясын көрсетіңіз: [Зерттеу еңбектерінде]
Сөйлемді табыңыз: [Біз жидек тердік]
Синонимдес тұрақты сөз тіркесін табыңыз: [Жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар]
Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінуін табыңыз: [Хабарлы, сұраулы, лепт
Сөлем құрамында тұрса да, сөйлем мүшесі бола алмайтын сөз табын белгілеңіз: [Одағай]
Стилін ажыратыңыз: Дәннің химиялық құрамын екі топқа бөлуге болады. 1) органикалық заттар; 2) минералдық заттар. [Ғылыми стиль]
Стилін табыңыз: «Шынар» фирмасының басшысы С. Әбілев мырза. [Ресми іс қағаздары стил
Стиль түрін анықтаңыз: Қазақстан Республикасының азаматы, қажет болған жағдайда, қорғануға құқылы. [Ресми іс-қағаздар]
Стиль түрін анықтаңыз: Түзуші ұлпалар сабақтың тамыр ұясында болады. [Ғылыми]
Стиль түрін анықтаңыз: Тіл – тіліп түсер наркескен, сөз — өткір жебе тау тескен. [Ғылыми]
Стиль түрін белгілеңіз. «Иондар дегенімі – зарядталған атомдар немесе атомдар тобы». [Ғылыми стиль]
Стильдің түрін анықтаңыз: Емен жылу сүйгіш ағаштар қатарына жатады. Ол 150-200 жылдай өмір сүреді. [Ғылыми стиль]
Сұрау есімдігі арқылы келген сөйлем көбінде қай қатарға тән, көрсетіңіз: [Сұраулы сөйлем]
Сұрау есімдігін табыңыз: [Қашан]
Сұраулы сөйлемді көрсетіңіз: [Емтиханға дайындалдың ба]
Сұраулы сөйлемді көрсетіңіз: [Сен барамысың]
Сұраулы сөйлемді табыңыз:[Театрға барушы ма едің]
Сұраулы шылау қатысып тұрған қатарды көрсетіңіз: [Сенейін(бе), сенбейін(бе)]
Сұраулық шылаулы сөзді көрсетіңіз: [Келгенбісің]
Сызықша дұрыс қойылған сөйлемді табыңыз: [Ата-ананың ақ тілеуі-ақ жол]
Сызықша қойуға тиісті сөйлемді анықтаңыз:  [Жалқаулық жаман ауру]
Сызықшаның қойылатын себебін анықтаңыз: [Сілтеу есімдігі- зат есім ]
Сызықшаның қойылу себебін белгілеңіз: Жастар – біздің болашағымыз. [Бастауыш та, Баяндауыш та – зат есім]
Сын есім емлесіне сай қатарды көрсетіңіз: [1930 жыл]
Сын есім мағынасы жағынан неше топқа бөлінеді, көрсетіңіз: [2]
Сын есіммен тіркескен мөлшер үстеуін анықтаңыз: [Недәуір ұзын]
Сын есімнен болған пысықтауышты табыңыз: [Жұртшылық оған қатты сүйсінд
Сын есімнен болып тұрған толықтауышты табыңыз: [Ескіге жаңа өлшеуіш]
Сын есімнен жасалған қос сөзді анықтаңыз: [Топ-томпақ болған бала бейнесі көз алдымнан кетер емес]
Сын есімнің анықтамасын белгілеңіз: [Заттың сипатын білдіред
Сын есімнің мағыналық түрлерін көрсетіңіз: [Сапалық, қатыстық]
Сан есімнің емлесіне байланысты қатені табыңыз: [Марат Х-сыныпта оқиды]
Үстеу қатысқан есімді тіркесті табыңыз: [Қазір жалғызбын]
Сын есімнің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз:  Жігіт балықшылар ауылынан көңілсіз аттанды. [Пысықтауыш]
Сын есімнің сөйлемдегі қызметін анықтаңыз: Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең. [Анықтауыш]
Сын-бейне үстеулі  тіркесті көрсетіңіз: [Шалқасынан жату]
Сілтеу есімдігі қатысқан сөз тіркесін табыңыз: [Анау үй]
Сілтеу есімдігі сөйлемнің қандай мүшесі болып тұрғанын белгілеңіз: Осынау көрінген ескерткіш Біржан мен Сараныкі болар. [Анықтауыш]

0 голосов

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *