Готовая шпаргалка по казахскому языку для казахских школ часть 1

«Алтау» деген сан есімді түбірден түсіп қалған дыбысты көрсетіңіз: [ы]
«Апар» сөзі қандай сөздерден қысқарып жасалғанын анықтаңыз: [Алып бар]
«Арнау мектеп» Есімдік қай сөз табының орнына жұмсалған, көрсетіңіз: [Сын есім орнына]
«Аттылы» сөзі сын есімнің қай түріне жататынын көрсетіңіз: [Қатыстық сын есім]
«Ауру» сөзінің диалектісін тап: [Кесел]
«Әлде» сөзінің қай сөзбен бөлек жазылатынын көрсетіңіз: [Әлде(адам)]
«Әлдеқалай» — құрамына қарай қандай сөз, белгілеңіз: [Біріккен сөз]
«Әр» сөзінің қай сөзбен бірге жазылатынын көрсетіңіз: [Әр(кім)]
«Б» дыбысы қандай екенін анықтаңыз: [Ұяң дауыссыз дыбыс]
«Балықшыларымыздың» сөзінің түбірін табыңыз: [Балық]
«Биік қорған» тіркесіндегі басыңқы сөзі қай сөз табы екенін белгілеңіз: [Зат есім]
«Бүгін» біріккен сөзінің негізі қай сөз таптарынан жасалғандығын анықтаңыз: [Есімдіқ+зат есім]
«Білгір» сөзі сын есімнің қай түріне жататынын көрсетіңіз: [Қатыстық сын есім]
«Біресе» шылауы жалғаулық шылаудың қай түрі екенін көрсетіңіз: [Кезектес]
«Диуани лұғат ат-түрік» («Түркі сөздерінің жинағы») атты лингвистикалық еңбектің авторын көрсетіңіз: [Махмұд Қашқари]
«Ендігәрі» үстеуі қалай жасалғанын белгілеңіз: [Сөздердің бірігу
«Жазушы» сөздің негізгі түбірі қай сөз табынан екенін анықтаңыз: [Етістік]
«Жалқау» ұғымындағы тұрақты сөз тіркесінен табыңыз: [Шөп басын сындырмау]
«Жарқыл» деген туынды зат есім қай сөз табынан жасалғанын белгілеңіз: [Еліктеу сөзден]
«Жетпіс бес», «оннан бір» — жасалу жолын көрсетіңіз: [Күрделі сан есім]
«Жи» сөзіне тұйық етістік жұрнағының дұрыс жалғану түрін көрсетіңіз: [Жию]
«Жұмыртқа» сөзінің диалектілік баламасын табыңыз: [Ас]
«Жүрісін -ай» шылаулы тіркесінің тұлғасын айтыңыз: [Табыс септікті есім сөз]
«Кейде» мағынасын білдіретін қосарлама қос сөзді табыңыз: [Оқта-текте]
«Қазақстан» сөзіндегі дауысты дыбыстар санын табыңыз: [3]
«Қай» сөзінің бөлек жазылатын түрін көрсетіңіз: [Қай (күн)]
«Мақсатым – тіл ұстартып, өнер шашпақ» сөзінің иесін табыңыз: [Абай Құнанбаев]
«Ң» дауыссыз дыбысының қандай екенін анықтаңыз: [Үнді дауыссыз дыбы]
«Ң» қандай дауыссыз дыбыс: [Үнді дауыссыз дыбыс]
Үндестік заңына бағынбайтын қосымшаларды табыңыз: [-мен, -бен]
«О» Дыбысы қандай дыбыс екенін белгілеңіз: [Дауысты, еріндік]
«Ойдағыны айтқысы келу» тіркесіндегі бағыныңқы сыңарын анықтаңыз: [Ойдағыны]
«Оқушылар» сөзінің негізгі түбірін табыңыз: [Оқы]
«Отырғандар оның сөзіне елең етті» сөйлеміндегі еліктеу сөздің қызметін анықтаңыз: [Баяндауыш]
«Сапалы» сөзі сын есімнің қай түріне жататынын көрсетіңіз: [Қатынастық сын есім]
«Сегізаяқ», «саңырауқұлақ», сөздерінің қай қатарға тән екенін көрсетіңіз: [Түбір тұлғалары сақталған сөз]
«Су жүрек» — тұрақты сөз тіркесінің мағынасын белгілеңіз: [Қорқақ]
«Сұлу» сөзі қай сөз табы екенін көрсетіңіз: [Сын есім]
«У» дыбысы жуан болып тұрған сөзді өрсетіңіз: [Қайту]
«У» дыбысы жіңішке болып келген сөзді анықтаңыз: [Куәлік]
«Ұзын» сөзі сын есімнің қай түріне жататынын табыңыз: [Сапалық сын есім]
«Ұялу» мағынасында қолданылатын тіркесті көрсетіңіз: [Бетінен оты шығу]
«һ» әрпі қойылатын сөзді белгілеңіз: [Ша…ар]
«Ш» қандай дауыссыз дыбыс, белгілеңіз: [Қатаң дауыссыз дыбыс]
«Шиіт» сөзін қай қатарға жатқызамыз: [Кәсіби сөз]
XVII ғасырда өмір сүрген қазақтың би-шешендерін белгілеңіз: [Төле, Қазыбек, Әйтеке билер]
Автор сөзі қатысқан сөйлемді белгілеңіз: [«Қазақ тілі – бай тіл. Оралымды, ырғақты, теңеу-бейнелері ерте туған тіл», — деген Ғабит Мүсірепов]
Айқындауыш қай сөйлем мүшесін түсіндіріп тұрғанын анықтаңыз: Оның кіші қызының, Жамалдың, ақындығы елге танымал.[Анықтауыш]
Айқындауыш қатысқан сөйлемді табыңыз: [Жұман бай Көпей бәйбішенің бір қапысын таппай да қалған емес, зекімей де қалған емес]
Айқындауыш қатысқан сөйлемді табыңыз: [Төле би, қаз дауысты Қазыбек және Әйтеке билер ақылшы болды]
Айқындауыш мүшесі бар сөйлемді анықтаңыз: [Екеуі ымырт жабыла бергенде, Бөкенші жайлауы – Жәнібекке тартты]
Айтылу ережесі бойынша жазылған сөзді көрсетіңіз: [Төзе алмау]
Айтылу мақсатына қарай бөлінетін сөйлем атауын табыңыз: [Бұйрықты сөйлем]
Айтылу мақсатына қарай бөлінетін сөйлем атауын табыңыз: [Жақсыз сөйлем]
Айтылу мақсатына қарай бөлінетін сөйлем атауын табыңыз: [Хабарлы сөйлем]
Айтылуы мен жазылуы сәйкес келетін сөзді белгілеңіз: [Семей]
Айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар біріккен сөзді анықтаңыз: [Өнеркәсіп]
Айтылуы мен жазылуында айырмашылық бар сөзді табыңыз: [Күндіз]
Анатомиялық атауларға қатысты біріккен сөздерді көрсетіңіз: [Мойыномыртқа, сегізкөз,тазқарын]
Анотомиялық атау ұғымындағы біріккен сөзді көрсетіңіз: [Ұлтабар]
Антоним бола алмайтын сөзді көрсетіңіз: [Сары]
Антоним қатысқан сөйлемді көрсетіңіз: [Жақсылық пен жамандық – болады егіз]
Антоним сөздерді табыңыз: [Көңілді-қапалы]
«Жер серігі», «ғарыш» сөздері қайсысына тән екенін анықтаңыз: [Неологизм]
Антоним сөздерді табыңыз: [Ылди-өр]
Көнерген сөздер қатарын табыңыз: [Күпі, лашық]
Антоним сөздерді таыңыз: [Бару-қайту]
Антоним сөзі бар сөйлемді көрсетіңіз: [Достың орны-төр, дұшпанның орны-көр]
Антонимдердің жасалу жолын анықтаңыз: [Қос сөз]
Антонимдес сөз тіркесін табыңыз: [Жуан таяқ, жіңішке таяқ]
Антонимдік жұпты көрсетіңіз: [Бастапқы — соңғы]
Антонимдік жұпты көрсетіңіз: [Көмескі-анық]
Антонимдік жұпты көрсетіңіз: [Кішіпейіл-дөрек
Антонимдік жұпты көрсетіңіз: [Қайырлы, құтты]
Антонимдік жұпты көрсетіңіз: [Қараңғы-жарық]
Антонимдік жұпты табыңыз: [Бейнет-зейнет]
Анықтауыш қызметін атқарып тұрған сын есімді табыңыз: [Жақсы сөз жан семіртед
Анықтауыш қызметіндегі еліктеу сөзді табыңыз: [Ол тарс-тұрс ете қалған дауысты естід
Анықтауыштың жасалу жолын табыңыз: Сырттан күбір-күбір дыбыс естілді. [Қайталанған еліктеуіш]
Араб тілінен енген сөздерді көрсетіңіз: [Емтихан, кітап, мұғалім]
Аралас буынды сөзді көрсетіңіз: [Әуезов]
Архаизм деген не, дұрысын табыңыз: [Заттар мен әдет-ғұрып, салт-сананың бұрынғы атаулары]
Астарлы, бейнелі, экспрессивті сөздер қолданылатын стильді табыңыз: [Көркем әдебиет стиль
Ата заңымыз қай стильге жатады, белгілеңіз: [Ресми]
Атаулы сөйлемді көрсетіңіз: [Жазық дала]
Атаулы сөйлемді көрсетіңіз: [Көгорай шалғын жер]
Атаулы сөйлемді көрсетіңіз: [Түн. Ышқынған долы дауыл]
Атаулы сөйлемді табыңыз: [Айсыз, бұлтсыз қараңғы түн]
Атаулы сөйлемді табыңыз: [Кең зал]
Атаулы сөйлемді табыңыз: [Кілең ығай мен сығай, жайсаң мен жампоз]
Атаулы сөйлемді табыңыз: [Ышқынған долы дауыл]
Атаулы сөйлемнің жасалу жолын көрсетіңіз: Долы боран.Түнгі дала. [Сөз тіркес
Ауыл шаруашылығына байланысты кәсіби сөздерді табыңыз: [Қоза, шиіт]
Ауыспалы мағынада қолданылған сөзді белгілеңіз: Жаңбырсыз жер жетім, Жақсысыз ел жетім. [Жетім]
Ауыспалы мағынада қолданылған сөзді көрсетіңіз: Ниетің қисық болса, ағайынға өпкелеме. [Қисық]
Ауыспалы мағынада қолданылып тұрған сөзді табыңыз: [Күнсіздерге қүн болған]
Антонимдік қатарды көрсетіңіз: [Жеңіл – ауыр]
Ауыспалы мағынада қолданылып тұрған сөзі бар сөйлемді көрсетіңіз: [Тұмау аяғы  — құрт, тұман аяғы – жұт]
Ауыспалы мағыналы сөзді көрсетіңіз. Балам, ұзақ жолда жолдарың болсын, шаршамаңдар. [Жолдарың болсын]
Ауыспалы мағыналы сөзді табыңыз: [Мөлдір сезім]
Ауыспалы мағынаны көрсетіңіз: [Екі достың арасы алшақ тартты]
Ашық дауысты дыбыстардың жасалу жолын көрсетіңіз: [Жақтың қатысына қарай]
Ашық пен қысаң дауысты араласып келген сөзді көрсетіңіз: [Инелік]
Әрі жуан, әрі жіңішке дауыстыға жататын дыбысты белгілеңіз: [У]
Бағыныңқы сыңары есімшеден болған тіркесті көрсетіңіз: [Орылған егін]
Байланысудың қай түріне жататынын анықтаңыз: Шапшаң жүру. [Жанасу]
Барлық стильдер элементі кездесетін стиль түрін анықтаңыз: [Көркем әдебиет]
Барыс жалғаулы сөзбен тіркесетін септеулік шылауды көрсетіңіз: [Дейін, шейін]
Барыс септіктікте тұрған етістікті табыңыз: [Еңбекке баулу]
Басқа тілден енген сөздер қатарын табыңыз: [Геометрия, телефон, мектеп]
Басқа тілден еңген сөздер қалай аталатынын белгілеңіз: [Кірме сөздер]
Басқа тілден еңген сөзді анықтаңыз: [Мағлұмат]
Баспа(сөз), шаң(сорғыш)-қандай тұлғада жазылатынын көрсетіңіз: [Біріккен сөз түрінде]
Бастауыш қандай сөз табынан, белгілеңіз: Әрқайсысы өз орындарына жайғасты. [Есімдік]
Бастауыш қызметін атқарып тұрған сан есімді көрсетіңіз: [Отыз – онға бөлінед
Бастауыш қызметін атқарып тұрған сын есімді табыңыз: [Түйенің үлкені көпірден таяқ жейд
Бастауыш қызметіндегі есімшені көрсетіңіз: [Жиналғандар екі топқа бөлінд
Бастауыш сілтеу есімдіктен, баяндауыш зат есімнен болып, сызықша дұрыс қойылған сөйлемді табыңыз: [Бұл – бұйрық, қатал тыйым]

0 голосов

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *